Τα εργαλεία που κάποτε βοηθούσαν τις μεγάλες εταιρείες να διευρύνουν το χάσμα από τις μικρότερες είναι πια στην διάθεση όλων. Το διαδίκτυο προσφέρει ευκαιρίες σε όλους να απευθυνθούν σε πελάτες σε κάθε γωνιά του πλανήτη, ενώ η προσαρμογή όλων των τηλεπικοινωνιών σε αυτό, ελαχιστοποίησαν τους προϋπολογισμούς ακόμη και για τις πιο μαζικές καμπάνιες.
Η TAKTIK παρέχει διάφορα μέσα για την προώθηση των προϊόντων μίας επιχείρησης και καμπάνιες που κάποτε προϋπέθεταν μεγάλες ομάδες δυνητικών πελατών είναι πλέον προσιτές ακόμη και για εταιρείες με μικρούς προϋπολογισμούς και πελατολόγια.
Υπάρχουν 4 βασικές κατηγορίες εκστρατειών, ανάλογα με το κοινό που επιθυμεί κανείς να προσεγγίσει και φυσικά την πληροφορία που θέλει να αξιοποιήσει: